Meme Küçültme Ameliyat Fiyatları

Meme küçültme ameliyatı, birçok kadının ihtiyaç duyduğu bir konudur. Büyük memelere sahip olmak kadınların en büyük kâbusları arasında yer almaktadır. Çünkü göğüs ne kadar büyük olursa kişiye hissettirdiği rahatsızlık hissi de o derece büyük olmaktadır. Meme küçültme ameliyat fiyatları da operasyonun boyutuna göre değişim gösterebiliyor.

Büyük Memeli Olmanın Olumsuz Yanları Nelerdir?

Göğüslerin aşırı büyük olması ilk olarak fiziksel açıdan olumsuz etki oluşturmaktadır. Kişi, birçok kıyafeti giyinememektedir. Kişinin vücut hatları aşırı büyük görünür ve istediği bedene bir türlü sığamaz. Bu durumun bir diğer olumsuz yanı ise sırt, boyun ve omuzlarda oluşan ağırlıktır. Aşırı büyük memelerin taşınması zordur. Vücut bu yükü kaldıramaz ve ağırlık ile başa çıkamaz. Bu nedenle nerdeyse her gün ağrılar meydana gelir.

• Duruş bozukluğu oluşur. Vücut öne doğru eğilir ve kamburlaşır.
  • Fiziksel açıdan rahatsız edici olan bu durum kişinin psikolojisine de olumsuz etki eder. Kambur bir duruş hem özel hem de iş hayatında kişinin özgüvensiz görünmesine yol açar.
  • Omuzların erken yaşta çökmesine neden olur.
  • Sutyen bulmada zorluk yaşanır. Bulunan sutyenler omuzlarda izlere sebebiyet verebilir.
  • Her türlü sutyen hem ağrıya hem de rahatsızlık hissine neden olur.

Gömlek giyinirken zorluk yaşanır. Üstten düğmeler açılabilir. Hiçbir zaman istenilen görünümde rahat edilemez. Meme küçültme ameliyat fiyatları birçok bakımdan farklılık gösterse de sonuçları her zaman en iyisi olacaktır.

Meme Sporla Küçülür mü?

Bu soru da birçok insanın merak ettikleri arasında yer almaktadır. Göğüslerin büyütülmesinde de küçültülmesinde de insanlar spor yapmayı düşünür. Ancak tıbbi olarak göğüslerin sporla küçültülmesi ve istenilen forma kavuşması mümkün değildir. Aşırı büyük ve sarkık göğüsler ameliyat olmadan küçülemez. Bazı spor salonları egzersiz yaparak göğsün küçülmesini vaat etseler de maalesef buna dair kanıtlanmış bir çalışma bulunmamaktadır.

Meme Kremle Küçülür mü?

Piyasada memeleri büyüttüğünü ya da küçülttüğünü iddia eden birçok krem vardır. Mantık açısından bir kremin göğüslere böyle mucizevi etki oluşturması mümkün değildir. Kesinlikle bu tarz kremlere de inanmayın. Ameliyat olmadan memeler küçülmeyecektir. Ayrıca masaj ile de memelerin küçülmesi mümkün değildir. Bunlar gibi çözümü olmayacak tedavi şekillerine inanmamanız en doğrusu olacaktır. Meme küçültme ameliyat fiyatları konusunda da sizlere yüksek kalitede hizmet verecek yerleri tercih etmeniz gerekiyor.

Meme Küçültme Ameliyatı Riskli midir?

Bütün ameliyatlarda risk vardır. En basit hemoroit ameliyatında bile hastaya herhangi bir risk oluşmasına karşın bir sözleşme imzalatılır. Elbette meme küçültme ameliyatının da riskleri vardır. Ancak riskleri öncesinde doktorunuz size belirtir ve eğer siz bu risklere karşı ameliyat olmakta kararlıysanız ameliyata başlarsınız.

Halk arasında yaygın bir inanış vardır. Bu inanışa göre meme küçültme ameliyatının göğüs kanserine sebep olduğu düşünülür. Ancak böyle bir durum söz konusu değildir. Ameliyattan önce hastaya çeşitli testler yapılır. Hastanın kan değerleri ölçülür. Zaten ameliyattan önce kanserli hücrenin olup olmadığı test edilir. Fakat göğüs küçültüldükten sonra alınan doku incelenir. Eğer ailede kanser geçmişi varsa alınan parça teste tabi tutulur.

Meme Küçültme Ameliyatı Zor mudur?

Meme küçültme ameliyatının hiçbir zorluğu yoktur. Kısa sürede hastaneden çıkabilir, birkaç gün sonra normal hayatınıza dönebilirsiniz.

Meme Küçültme Ameliyatından Sonra Bebek Emzirebilir miyim? diye merak eden bayanlara verilecek cevap; bu ameliyat ve etkileri memenin büyüklüğüne göre değişiklik göstermektedir. Bazı durumlarda hasta emzirme yetisini kaybedebilir. Bu durumda hastaya, çocuğunun olup olmadığı ve ilerde düşünüp düşünmediği sorulur. Hastanın bilgisi dahilinde ameliyata başlanır.

Meme Küçültme Ameliyatında Kaç Gün Sonra Taburcu Olunur?

Genellikle hastaların ameliyattan 1 gün sonra eve dönmesine izin verilir. Fakat hastanın eve gittiğinde 3 gün boyunca yatarak dinlenmesi gerekir. Hasta 3-4 ay boyunca asla ağır bir şey kaldırmamalı, itme ve çekme işlerinden uzak durmalıdır. Dikişlerin patlama risklerine karşı dikkatli olunmalıdır. Memede en ufak bir akıntı hissedilirse derhal doktora görüşülmeli, eğer doktor ihtiyaç duyarsa yeniden dikiş attırılmalıdır. Ayrıca doktorlar taburcu ettikten sonra bir sutyen vermektedir. Bu sutyen hem göğüslerin şekillenmesini hem de ağrıların hafiflemesini sağlamaktadır. Mutlaka sutyenin takılması gerekir. Ayrıca doktorun izni olmadan kesinlikte duş alınmamalıdır.

Ameliyattan Sonra Ağrı Olur mu?

Evet, ufakta olsa ağrı ve sızı oluşur. Fakat doktorunuz ağrıların hafiflemesi için ağrı kesici yazmaktadır. 2-3 gün süren ağrıların yavaş yavaş geçtiğini fark edince ağrı kesiciyi bırakmanızda sakınca yoktur.

Ameliyat İz Bırakır mı?

Göğüs küçültülürken göğse bir kesit atılır. Bu kesit memenin büyüklüğüne göre değişiklik gösterir. Genel olarak kesitin şekli; I ya da L harfine benzetilebilir. Göğüs ameliyatında kesitin şekline ve nereden açılacağına göğüs büyüklüğüne göre karar verilir. Aşırı büyük memelerde iz kalması muhtemeldir. Fakat iz eğer göğsün altına denk gelirse çok fazla belli olmamaktadır.

Ancak göğüs ameliyatında ucunu kaybetme gibi bir risk vardır. Meme başının kaybedilmesi durumunda göğüs ucuna dövme yöntemi ile gerçek görünümlü meme başı yapılır.

Meme Küçültme Ameliyatından Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

Ameliyattan sonra mutlaka doktorunuzun tavsiyelerine harfi harfine uymalısınız. Her uyarıyı dikkate alarak, sık sık kontrole gitmelisiniz.

• Sigara kullanımını azaltmalısınız.
  • Size verilen sutyeni hiç çıkarmadan takmalısınız.
  • Kişisel temizliğinize dikkat etmeniz gerekir. Göğüslerinizin mikrop kapmasını engelleyin. Özellikle ameliyattan sonra herhangi bir mikrobik durum yaşamamak için daha özenli davranın. Terlemekten kaçının.
  • Doktorunuz önerene kadar duşa girmeyin.
  • Dikişleriniz açılırsa asla panik yapmayın ve doktora görünün.

Ameliyat olmayı düşünüyorsanız mümkün olduğunca erken davranın. Bu ameliyatı ertelemek yerine genç yaşta karar vermeniz erken ameliyat olmanız açısından oldukça önemli bir konudur.

Meme Küçültme Ameliyatı Fiyatları Nasıldır?

Meme küçültme ameliyatının fiyatları değişiklik gösterir. Her memenin büyüklük durumu birbirinden farklıdır. Buna göre uygulanacak teknikte farklılık gösterir. Aşırı büyük memeler küçültülürken alınan ücret daha yüksek olabilir.

Çünkü bu noktada memeye yapılan ameliyat hem risklidir hem de özen istemektedir. Fiyatlandırma yapılırken gittiğiniz hastane ve doktor da çok önemlidir.

Her hekimin kendince bir yöntemi ve fiyatlandırma sistemi vardır. Ancak gideceğiniz kliniğe çok dikkat etmeniz gerekir. Sırf fiyatı uygun diye göğüslerinize ameliyat yaptırmanız ileride daha büyük sorunların meydana gelmesine neden olabilir. Bu nedenle mutlaka ameliyat olmadan önce doktorunuzu, gideceğiniz hastaneyi detaylı bir şekilde araştırmanız gerekir. Meme küçültme ameliyat fiyatları çok yüksek olmamakla birlikte mutlaka uzman doktora yaptırılması gereken bir ameliyattır.

Meme Küçültme Ameliyatı Hakkında Bilmeniz Gereken Diğer Şeyler Şunlardır

Meme küçültme ameliyatı olmadan önce göğüslerinizin ameliyattan sonra nasıl görüneceğini görebileceğiniz çeşitli teknolojik uygulamalar bulunmaktadır. Bu tarz uygulamalar ile son halini görmeniz istediğiniz sonuca daha yakın bir sonuç elde etmenizi sağlamaktadır. Meme küçültme ameliyatının ağrısı çok fazla değildir. Asla dayanılmayacak düzeyde bir acı da hissedilmez.

Göğüslerin durumuna, yaşa ve sarkıklık oranına göre ameliyata karar verilir. Her kişiye uygulanan teknik birbirinden farklıdır. Göğüslerinizin küçülmesi özgüveninizi geliştirir, duruşunuz düzelir. Ameliyat önce mutlaka sigarayı bırakmanız gerekir. Eğer bırakmadıysanız doktorunuz sizi ameliyat etmeyi riskli bulacaktır. İki memenin büyüklükleri birbirinden rahatsız edici derecede farklı ise bunun için de küçülme ameliyatı yapılabilir. Küçültme ameliyatı ile asimetrik görünüm ortadan kaldırılmaktadır.

Eğer bekârsanız ya da çocuk yapmayı planlıyorsanız bu durumu mutlaka doktorunuza söylemeniz gerekmektedir. Çünkü emzirme kanallarında olumsuzluk teşkil eden durum ile karşı karşıya kalmanız engellemektedir. Meme küçültme ameliyatı fiyatları konusunda bilgi almak için bilgi alabilir, hem ücreti hem de ameliyat sürecini öğrenebilirsiniz.