Kol Germe Fiyatları

İnsanlar bütün canlılarda olduğu gibi doğar büyür ve ölürler. Yaşam döngüsü ve hayat olarak adlandırılan bu süreç beraberinde farklı sorunlar da getirmiştir. İnsan hayatı boyunca farklı hastalıklar ve sağlık sorunları ile karşı karşıya kalır bazılarına kısa sürede atlatabilirken bazıları ile hayatımın sonuna kadar yaşamak zorunda kalabilir. Bazı hastalıklar tedavileri basit ve kısa bir süre alırken bazıları ise ciddi tedavi süreçleri gerektirmektedir. Hastalıklar temelde genetik faktörler çevresel etkiler ve beslenme stres gibi faktörlerden dolayı ortaya çıkabilmektedir.

Hastalık Çeşitleri

Bazı insanlar hayatı boyunca çok fazla hastalık ile karşılaşırken bazıları ise daha az ve seyrek hastalığa yakalanmaktadır. Bu hastalıklar şeker, kalp, kanser, verem gibi hastalıklar zor bir tedavi süreci gerektirirken grip, nezle gibi hastalıklar ne yapmasın tedavilerle giderilebilmektedir. Obezite gibi hastalıklarda derecesine göre farklı tedavi metotları uygulanarak giderilmektedir. Obezite günümüzde insanların sıklıkla karşılaşmış oldukları bir hastalıktır. Bu hastalığın mutlaka tedavi edilmezse gerekmektedir. Obezite tedavi edilmediği durumlarda farklı sağlık sorunlarını da beraberinde getirmektedir. Günümüzde yapay ve hormonsal gıdalar bunun yanında egzersiz hareket eksikliği genetik faktörler gibi nedenlerden dolayı obezite ortaya çıkabilmektedir. Obezite temelde insanın gıdalarla almış oldu enerjiyi spor ve egzersiz ya da metabolik faaliyetler sonucu tam olarak Yok edememesinden kaynaklanır. Obezite Enerji denge bozukluğu olarak da adlandırılır.

Obezite ve Kol Germe Operasyonları

Obezite insanın almış olduğu enerjiden daha azını harcayarak geriye kalanı yağ olarak depolamasıdır. Obezite tespiti vücut kitle indeksi ile ölçülür. Bunun yanında bel kalınlığı yani bel çevresi ölçümleri de obezite seviyesini ortaya çıkarır. Obeziteden kaynaklanan deri sarkmaları estetik operasyonlar ile giderilebilmektedir. Vücut kitle indeksi yaş ve cinsiyete bağlı değildir. Vücut kitle indeksi vücut ağırlığının boyun metre olarak karesine bölünmesiyle ortaya çıkar. Bunun sonucu ortaya çıkan değere göre kilolu fazla kilolu ve obezite seviyeleri tespit edilir. Obezite diyet ve egzersiz gibi yöntemlerle tedavi edilebildiği gibi cerrahi operasyonlar kullanılarak da tedavi edilmektedir. Obezite insan vücudunda ciddi fiziksel değişimlere neden olmaktadır. Vücut hacminde ve bütün deri yüzeyinde değişimlere ve şekil bozukluklarına neden olur. Vücut hacminin büyümesi ile beraber insan derisi de büyümekte ve şeklinde ciddi değişiklikler olmaktadır.

Estetik Neden Önemli?

Estetik bir insanın veya bir nesnenin göze hoş ve çekici gelmesidir. Ülkemiz toplumunda ve dünya toplumunda estetik ve güzellik kavramı çok önemli bir yer alır. Estetik Türk toplumunda çoğu zaman güzellik kavramı ile eş anlamlı olarak kullanılmaktadır. Güzellik subjektif bir kavramdır ve kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir. Çoğu zaman güzel olduğu değerlendirilen kişiler başarılı Zeki güçlü ve daha iyi olarak değerlendirilebilmektedir. Güzellik bundan dolayı bazı kusurları ve eksikleri de yok etmek istediler. Obezite insan estetiğini ve güzelliğini Bozan çok büyük bir hastalıktır. Obezite bel göbek kalça kol gibi organlarımızda ciddi sarkmalara ve şekil bozukluklarına neden olmaktadır. Bu şekil bozuklukları çoğu zaman cerrahi operasyonlar ile tedavi edilmektedir. Obezite ile beraber deri hacminde de ciddi artışlar meydana gelir. Kilo verme sonrasında yağ dokusu eriyip yok olduğu için büyümüş olan deri hacminden dolayı bel göbek kol ve kalça gibi yerlerde deri sarkmasına neden olur. Bu deri sarkmaları çirkin ve simetrik olmayan bir şekil ortaya çıkarmaktadır.

Deri Sarkmaları Neden Olur?

İnsan vücudunda bulunan en büyük organ insan vücuduna tamamen saran ve iç organlarımızı dış etkilere karşı koruyan deridir. Çocukluk ve gençlik yıllarında derimiz daha sıkı ve pürüzsüz bir yapıya sahiptir. Yaşlanma yer çekimini etkisinden dolayı deri yapısında değişiklikler olmaktadır. Deri sarkmalarına en temel nedeni insanların sahip olduğu kiloları çok kısa sürede vermeleri ve neticesinde deri sarkmasına neden olmaktadır. Bu noktada daha estetik ve güzel bir görüntü için deli sarkmalarına ortadan kaldırmanız gerekir. Kol, bacak, kalça germe ameliyatları ile güzel bir görüntü elde edilebilir. Kol germe fiyatları şehirden şehre ve firmaya göre farklılık göstermektedir. Bu tarz ameliyatlar uzman doktorlar tarafından titizlikle yapılmaktadır.  Deri yapısındaki bozulmalar basit yöntemler kullanılarak geciktirilebilir.

Deri Germe Ameliyatı

İnsanlar hızlı kilo alma durumlarında ve hızlı kilo verme durumlarında derisinde bazı yapısal ve şekilsel bozukluklara neden olabilmektedir. Hızlı kilo alımında deride çatlama hızlı kilo verme durumunda ise deride sarkma meydana gelir. Bol su tüketilmesi, nemlendirici krem kullanımı, protein yoğunluklu besinlerin tüketilmesi ve yavaş kilo verme gibi durumlar deri sarkmalarının minimize edilmesini sağlayacaktır. Ağırlık çalışılarak kas kütlesinde meydana gelen artış sayesinde deri sarkmaları bir nebze de olsa azaltılabilir. Kesin çözüm için deri sarkmalarında deri germe ameliyatları ile daha sıkı ve güzel bir görünüm elde edilebilir. Kol germe fiyatları derinin sarkma durumu göz önünde bulundurularak belirlenmektedir. Bariatrik Ameliyat ve Doğum sonrası kadınlarda oluşan göbek sarkmaları bu tarz ameliyatlar ile ortadan kaldırmak mümkündür.

Kol Germe Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Pazu bölgesi olarak adlandırılan üst kol bölümünde özellikle yaz aylarında insanların tişört giymesi ile beraber deri sarkmaları daha net görülmektedir. Bu durum insanlarda rahatsızlığa neden olur. Bir buçuk iki saatlik bir operasyonla koltuk altından başlanarak dizlere kadar inen bölümde L şeklinde kesik ile fazla deri alınır. Kol germe ameliyatları lokal veya genel anestezi altında uygulanmaktadır. Doktorun uygun gördüğü anestezi şekli tercih edilir. Kol germe ameliyatları genel itibarıyla orta yaş grubu insanlara yapılmaktadır. Kol germe fiyatları hastanın durumu göz önünde bulundurularak belirlenmektedir.

Kol Germe Ameliyatı Sonrası Ve İyileşme Süreci Nasıl Olmaktadır?

Kol germe ameliyatları lokal anestezi altında yapıldığında hastalar genellikle aynı gün taburcu edilmekte genel anestezi yapıldığında en az 24 saat hastanın müşahede altında takibi yapılmaktadır. Ameliyat sonrası ilk 48 saatte duş almak veya ameliyat bölgesine ıslatmak tavsiye edilmez. Bandaj yardımıyla kol kalp hizasının üzerinde tutulur. Spor ve benzeri aktiviteler yaklaşık olarak bir ile bir buçuk ay sonra yapılabilmektedir. Ameliyat sonrasında ameliyat izinden belirgin olmaması için iyileşme sürecinde hareketlerin sınırlandırılması gerekirse. Ameliyat izi yaklaşık olarak 6 aydan itibaren yok olmaya başlar. Nadiren de olsa çok az bir iz kalabilir. Kol germe ameliyatları ilerleyen zamanlarda yaşlılığın etkisi ile beraber bir miktar gevşeme olabilir veya aynı şekilde aşırı kilo alıp verilme durumunda şekil bozukluğu bir miktar da olsa ortaya çıkabilir. Kol germe fiyatları uygun olduğundan dolayı herkesin rahatlıkla yaptırabileceği bir uygulamadır.

Kol Germe Ameliyatlarını Kimler Yapabilir?

Kol germe ameliyatlarına tıp fakültesini bitirmiş plastik ve estetik cerrahi alanında uzmanlaşmış doktorlar tarafından yapılmaktadır. Kol germe ameliyatları deneyimli ve tecrübeli plastik ve estetik cerrahlar eliyle daha da mükemmel sonuçlar ortaya koyacaktır. Bu ameliyatları yapacak olan doktorların daha önce bu tarz ameliyatları yapmış olmaları daha olumlu sonuçlar doğuracaktır. Kısacası doktorun el işçiliği büyük önem kazanmakta doktor seçimini önemli hale getirmektedir. Firma olarak bu tarz ameliyatları onlarca defa yapmış tecrübeli hassas kadrosuyla uygun fiyat seçenekleri ile vermektedir.  Kol germe fiyatları piyasa şartlarında farklılık göstermektedir. Firma olarak kaliteyi uygun fiyata siz değerli müşterilerimize sunmaktayız.