Karın Sarkması Fiyatları

Karın germe ameliyatları genellikle kadınlarda görülen karın derisi sarkması biçiminde olmaktadır.  Erkeklerde de görülen karın sarkması aşırı kilo alıp verme sonuçlarında göbek derisinde ve kasların da deformasyon olarak görülür.  Kadınlarda çok sık görülmesinin sebeplerinden biri hamileliklerdir.  Bunun yanında genetik faktörlerin de etkisi olmasına rağmen kadınlarda genellikle hamilelik döneminde alınan aşırı kilolar ve doğumdan sonraki karın sarkması kaçınılmazdır.  Karın sarkması karın ön duvarını oluşturan organları içerde tutan ve karnın düz görünmesini sağlayan kaslardaki yırtılma sebebiyle karın sarkması oluşur.  Kilo aldıktan sonra hızla kilo veren kişilerde de karın sarkması görülür.  Bu arada karında yağlanma olur.  Kasların araları açıldığı için ise karın germe ameliyatı ile son derece estetik bir görünüm sağlanır. Karın sarkması fiyatları kullanılan tekniğe göre değişiklik gösterir.

Karın Germe Ameliyatı Nasıl Yapılır?

Karın germe ameliyatı genel anestezi altında yaklaşık olarak hastanın durumuna bağlı değişiklik gösterir.  2 saat ile maksimum 5 saat arasında süren karın sarkma operasyonları olabilir.  Karın sarkma operasyonları genellikle iç çamaşırın altından kesi açılarak yani sezeryan izi gibi düşünüldüğünde bir kesi yapılır.  Aynı şekilde göbek deliği çevresine de bir ikinci kesi açılır.  Ameliyat işlemi bittikten sonra açılan kesi gizli dikiş ile kapatılır.  Bu arada iç kısmında biriken sıvıyı dışarıya akıtmak için diren takılır.  Karın germe operasyonlarında hasta bir gece hastanede kalır ve sonda takılarak idrar çıkışı kontrol edilir.  Ayağa kalktıktan sonra idrar torbası çekilir ve hastaya korse giydirilir.

Karın Germe Operasyonu Öncesinde Nelere Dikkat Edilir?

Karın germe estetik operasyonu yaptırmayı düşünen hastalar öncelikle bu konuyu doktoruyla ayrıntılı olarak görüşmeleri gerekir.  Özellikle sigara ve alkol kullanan hastalarda bu ameliyatlar hastanın 2-3 hafta öncesinden sigara bırakması istenerek yapılır.  Ayrıca bu dönemde hasta güneş ışınlarına maruz kalmamalıdır.  hastanın kullandığı kan sulandırıcı ilaçlar varsa bunların kesilmesi ve hastanın kesinlikle bir gribal enfeksiyon dahil hiçbir enfeksiyonunun bulunmaması gerekir.

Mini Karın Germe Estetik Operasyonu

Karın germe operasyonundan daha küçük bir operasyon olan mini karın germe operasyonu karın derisinin elastikiyetini sağlamak için karın duvarı kaslarındaki gevşeme derecesine göre değişir.  Böyle bir ameliyata karın yapısı ve yağlanma ve sarkma göz önünde bulundurularak karar verilir.  Karın derisinde çatlak ve aşırı sarkma olmayan kişilerde daha basit mini karın germe operasyonu yapılır.  Karın germe operasyonu göbek deliği altındaki bölgede küçük bir kesi açılarak yapılır.

Karın Estetiği Ameliyatından Sonra Hamile Kalınabilir Mi?

Karın germe ve karın estetiği ameliyatından sonra hamile kalma da hiçbir sakınca bulunmaz.  Ancak doğumdan sonra aşırı kilo alma ve tekrar doğumdan sonraki durumda karında yine sarkma ve gevşeme olur.

Doğum Sonrası Karın Germe Ameliyatı Ne Kadar Süre Sonra Yapılır?

Karın germe ameliyatı genellikle hamilelik döneminde ortaya çıkan sarkma durumlarında yapılır.  Ancak doğumdan sonra hasta belli oranda kilo vereceği için kilo verme işlemi bittikten sonra,  sarkık ve çatlakların derecesi tam olarak değerlendirildikten sonra karın germe operasyonu yapılabilir.  Ancak doğumdan sonra yine yakın bir tarihte hamilelik düşünülüyorsa böyle bir operasyonun ikinci hamilelikten sonra yapılması uygun görülür.

Kilo Alıp Verme Sonucunda Oluşan Karın Sarkmalarında Ne Zaman Ameliyat Yapılır?

Karın germe ve karın sarkması ameliyatı maksimum kilo verme sürecinin sonunda yapılması önerilir.  Çünkü deformasyonun tamamını görmek ve nasıl bir tedavi uygulanacağına karar vermek daha kolay olur.

İkinci Kez Karın Germe Ameliyatı Olunur Mu?

İkinci kez karın germe ameliyatı olunabilir.  Aradan geçen süre en az en az bir yıl olmalıdır.  Ancak ikinci kez karın germe ameliyatında karın yağları öncekine oranla daha az alınır.  Bunun bilinmesinde fayda vardır yani ikinci kez karın germe ameliyatı ilk ameliyat gibi olmaz.  Daha mini bir karın germe operasyonu olur.

Karın Germe Ameliyatında Ki İzler Rahatsız Edici Midir?

Karın germe estetik ameliyatları plastik cerrahlar tarafından gerçekleştirilen ve özellikle ameliyat izlerini ya kas kıvrımlarına ya da çamaşırın alt kısmına gelecek şekilde ayarlanır.  Dolayısıyla estetik olarak ameliyat izinde rahatsız edici hiçbir durum gözlenmez.

Karın Germe Operasyonu İle Birlikte Liposuction Yapılabilir Mi?

Karın germe operasyonu ile birlikte Liposuction tekniği tamamen hekimin karar vereceği bir durumdur.  Ancak son yıllarda teknolojik gelişmeler artık buna da olanak tanımaktadır.  Fakat bu konuda en doğru kararı doktorunuzun vermesi gerekir.

Karın Germe Operasyonu Sonrasında Ne Kadar Sürede Normal Yaşantıya Dönülür?

Karın germe operasyonunda hasta bir gece hastanede kalır.  Birkaç gün karın bölgesinde şişlikler görülür.  Bu son derece normal bir gelişmedir.  Ağrı durumu zaman zaman yaşanabilir.  Bunun için hekimin önerdiği ağrı kesiciler kullanılır.  Yaklaşık olarak takılan direnler maksimum 5 gün içinde çıkartılır.  Ameliyattan yaklaşık olarak 3 ve 6 ay gibi bir sürede karın bölgesinde hafif bir kızarıklık görülebilir.  Ancak bu izler son derece normaldir ve iç çamaşırı içinde kalır dolayısı ile hastaları olumsuz yönde etkilemez.

Karın Germe Ameliyatı Fiyatları

Karın sarkması fiyatları öncelikle hekimin kullanacağı yöntem,  cihazlar,  ameliyattaki teknik,  birbirleri ile farklılık göstermektedir.  Ayrıca karın germe operasyonu estetik operasyonlardır.  Bu konuda önceden fiyat belirlemek mümkün değildir.  Karın sarkması fiyatları hekim ile hasta arasında ameliyatın yapılacağı hastane fiyatları da değerlendirilerek fiyat çıkartılır.

Karın Germe Ameliyatının Riskleri Nelerdir?

Cerrahi içeren bütün operasyonlar belli oranda risk taşımaktadır.  Bu yalnızca estetik karın germe operasyonunda değil en basit bademcik operasyonunda dahi her zaman bir risk bulunur.  Ancak ameliyatı yapan hekim,  hastanenin donanımı,  hekimin tecrübesi,  cerrahi operasyon risklerini her zaman azaltır.  Bu konuda hekime ve hastaneye güvenmek gerekir.  Karın germe operasyonu sonrasında görülebilecek olası riskler enfeksiyondur.  Ancak enfeksiyon kesi olan bütün operasyon sonrasında vardır. Ancak Hekim bunun için önlemini ameliyat sonrası alır ve hastaya antibiyotik tedavisi uygular.  Bunun dışında olası riskler yaraların geç iyileşmesi,  vücut sıvısında birikme gibi oluşabilir.  Ancak bunlar her zaman olan riskler değildir ve çok az görülen risklerdir.  Böyle risklerin oluşması durumunda ise hekim ameliyat sonrasında gerekirse ikinci bir müdahale yaparak bu riskleri ortadan kaldırır.

Estetik Karın Germe Ameliyatı İçin Uygun Adaylar Kimlerdir

Genellikle hamilelik döneminde kilo alma ve doğumdan sonraki hızlı kilo verme dönemlerine bakıldığında karın germe estetik ameliyatını tercih eden kişiler genellikle kadınlardır.  Doğum sonrasında oluşan sarkma ve çatlaklar böyle bir ameliyatı zorunlu kılmaktadır.

Karın Germe Ameliyatı Yaptıracak Olan Kişiler

Karın derisi ince gevşek ve sarkan kişiler,  karında aşırı derecede yağ ve deri fazlalığı oluşan karın kaslarında gevşeme olup araları açılan kişiler ve karın da önemli ölçüde çatlak oluşmuş durumdaki kişilere karın germe operasyonu yapılır.  Karın germe operasyonu hastane koşullarında ve genel anestezi altında yapılır.  Özellikle son yıllarda gelişen teknolojiyi kullanan plastik cerrahlar bu konuda son derece başarılı operasyonlar yaparak görsel anlamda en iyi sonuçları elde etmektedir. Bu konuda bize danışarak estetik karın germe ameliyatı hakkında bilgi alabilirsiniz.