Göğüs Küçültme

Kadınlar kendilerini her konuda çok dikkat ederler. Güzel ve alımlı olmak için birçok estetik ameliyat geçirirler. Günlük hayatları boyunca kadınlar bakımlı ve alımlı olmayı tercih ederler. Kadınların en çok dikkat ettiği ve özen gösterdiği organlardan bir tanesi göğüsleridir. Kadınların göğüs güzelliği büyüklüğü ve küçüklüğü dikkat ettiği konular arasında yer almaktadır. Aşırı büyük ve aşırı küçük göğüsler kadınları mutsuz edebilir. Bu yüzden kadınlar göğüslerine önem gösterir.

Göğüs Küçültme Nedir?

Bu sağlık sorunları en aza indirmek için meme küçültme ameliyatı oluyorlar. Göğüs küçültme nedir sorularına karşılık arayarak, ameliyat hakkında bilgi topluyorlar. Göğüs küçültme ameliyatı sonrasında kadınlar küçük göğüslere sahip oluyor. Göğüs küçültme ameliyatı ile birlikte göğsün fazla olan kısmı alınıyor. Vücut ölçüsüne uygun olarak yeni bir göğüs tasarlana biliyor. Göğüs küçültme yaptıranlar bu ameliyatlardan çok memnun kalıyor. Bu yüzden büyük göğüslere sahip iseniz sizler de göğüs küçültme ameliyatı olabilirsiniz.

Büyük Göğüslerin Kadınlara Verdiği Zararlar

Memelerinde bir ölçü standardı vardır. Bu yüzden her kadının fiziğine uygun olarak bir göğüs ölçüsü bulunmaktadır. Aşırı büyük göğüslü kadınlar birçok sağlık sorunu yaşıyor. Bu sağlık sorunları kadınların sosyal hayatını etkiliyor. Büyük göğüslü kadınlar omuz ve sırt ağrılarından çok şikâyetçidir. Bu yüzden memeleri büyük olan kadınların omuzuna binen ağırlık oldukça fazladır. Bu ağırlık zaman ilerledikçe duruş bozukluğu ve şekil bozukluğuna sebebiyet vermektedir. Büyük göğüslü kadınların zaman içerisinde boyunlarının daha da aşağıya doğru geldiğini fark edebilirsiniz. Aşırı büyük göğüslü kadınlar göğüslerini saklamak için her zaman kambur dururlar. Bu yüzden şekil bozukluğu meydana gelmektedir. Boyunlarına ve sırtlarına yük bildiği için zaman ilerledikçe, boyun düzleşmesi veyahut da ailede durumlarda boyun fıtığı ve bel fıtığı gibi hastalıklara sebebiyet vermektedir. Büyük göğüslü kadınların yaşamış olduğu bir yer sıkıntı ise yaz aylarında pişik olmaktır.

Büyük Göğüsler Çoğu Zaman Problem Yaratır

Aşırı büyük göğüslü oldukları için göğüs altları sürtmeye yaparak bakteri ve mikrop oluşturarak pişik meydana gelmektedir. Yaz aylarında kâbus gibi bir gün geçirmeleri kaçınılmaz. Psikolojik olarak da büyük göğüslü kadınlar etkilenmektedir. Kendilerine kıyafet bulunmamakla birlikte kendilerini hiçbir zaman güzel görmüyorlar. Bu durum ise büyük göğüslü kadınlar da psikolojik sebepleri neden oluyor. Bu yüzden büyük göğüslü kadınların göğüs küçültme ameliyatı olmaları kaçınılmaz. En iyi göğüs küçültme doktorları ile başarılı bir ameliyat geçirebilirsiniz. İstanbul’da göğüs küçültme doktorları bularak, sizlerde harika bir meme küçültme ameliyatı olabilirsiniz. Göğüs küçültme ameliyatı olduktan sonra yaşamış olduğunuz her türlü sağlık sorunları ortadan kalkacaktır. Bu yüzden bu ameliyatı olmanız sizin için daha iyi bir sonuç verecektir.

Göğüs Küçültme Ameliyatı Aşamaları

Göğüs küçültme ameliyatı olmaya karar verdiğimiz zaman iyi bir plastik cerrah ile görüşmeniz gerekiyor. Eğer ki devlet hastanesinde yaptıracaksanız belirli sağlık kurullarından geçerek büyük göğüsleri size zarar verdiğini kanıtlamanız gerekiyor. Sağlık kurulundan geçtiğiniz zaman meme küçültme ameliyatı olabilirsiniz. Göğüs küçültme öneri ile bu ameliyatlar zor olsa da sonucu çok iyidir. Göğüs küçültme ameliyatı olacağını zaman en iyi göğüs küçültme doktorları araştırması yaparak, en iyi doktoru seçmeniz gerekiyor. Doktorunuz sizin için yeni bir göğüs tasarlıyor. Vücudumuzun ölçülerine göre yeni bir meme şekillendiriyor. Genel anestezi altında yapılan göğüs küçültme ameliyatları göğsünüzün fazlalıkları alınarak sonlandırılıyor. Ağrılı ve sızılı bir ameliyattır. İyileşme süreci çok uzun zaman almaz.Göğüs ameliyatları yapıldıktan sonra iyileşme süreci kolaydır. Fakat birçok dikkat etmemiz gereken hususlar vardır. Göğüs küçültme ameliyatlarının ardından dikkatli bir şekilde yaşamınıza devam etmemiz gerekiyor.

Göğüs Küçültme Ameliyatı Sonrası

Göğüs küçültme ameliyatı sonrasında kendinize dikkat etmeniz önemli bir kavramdır. 6 ay boyunca öyle işler yapmamak gerekiyor. Ağır kaldırmamak ev işi yapmamak ve aşırı spordan kaçınmak sağlığınızı kısa sürede yerine gelmesine sebep verecektir. Bu yüzden ameliyat sonrasında kendinizi dinlendirmeli siniz. 6 ay boyunca sporcu sutyeni kullanmanız gerekiyor. Bu sayede göğüslerini rahat edecek ve daha güzel şekil alacaktır. Bu sutyenler iyileşme sürecine katkıda bulunacaktır. Belirli ağrılarınız olduğu zaman ağrı kesici kullanabilirsiniz. Doktorunuzun tavsiye etmiş olduğu her türlü ilacı kullanmanız sağlığınıza katkıda bulunacaktır. Göğüs küçültme ameliyatı sonrasında göğsünüz küçük olacaktır. Bu sizin psikolojinizin düzelmesi için yeterli bir sebeptir. Ameliyat sonrasında belirli hareketler yaparak sağlığınızı daha çabuk kazanabilirsiniz. Ameliyatını gerçekleştiren doktorun vermiş olduğu her türlü hareketi ve tavsiyeyi uygulamanız gerekmektedir. Bu sayede sağlığınız daha çabuk yerine gelir.

Doktor Seçimi Yaparken

İstanbul Avrupa yakasında yaşıyorsanız, İstanbul Avrupa yakasında göğüs küçültme doktoru bularak bu ameliyatı olabilirsiniz. Maslak’ta göğüs küçültme doktorları hakkında bilgi toplayarak en iyi doktoru seçmelisiniz. Sarıyer göğüs küçültme doktorları içinde küçük bir araştırma yaparak doktor tercihi yapabilirsiniz. Yada göğüs küçültme tavsiye yazılarını okuyarak en iyi doktoru bulabilirsiniz. Doktor tercih yapmadan önce kesinlikle ufak çaplı araştırma yapmanız gerekmektedir. Kendimiz emanet edeceğiniz doktorun bilgi ve tecrübesi önemlidir. Sonuçta büyük bir ameliyat geçireceğimiz için sağlıklı olmanız için, doktor seçimi çok önemli bir kavramdır. Doktor tercih yaparken tecrübelerine bakınız. Doktor tavsiyeleri hakkında her türlü yazıyı okuyup bilgi edininiz. Doktorun yapmış olduğu ameliyatların başarısını araştırınız. Bu sayede kendinize en iyi doktor seçebilirsiniz. Unutmayın ameliyat her ne üzerine yapılacaksa yapılsın doktor tercih çok önemli bir kavramdır.

Göğüş Küçültme Sonrası

Göğüs küçültme ameliyatı sonrasında kişi kendini çok mutlu hissedecektir. Sağlık sorunlarından kurtularak iyi bir hayata adım atabilir. Sırt ve bel ağrılarından kurtulabilir. Boyun ağrılarını en aza iner. Kişi kendini psikolojik olarak oldukça iyi hisseder. Kişi kendine olan özgüveni geri kazanır. Birbirinden güzel kıyafetleri giyerek özgürlüğünün tadını çıkartır. Büyük göğüslü kadınların yaşamış olduğu her türlü kötü sorunlardan uzaklaşır. Bu sayede hayatı daha verimli ve daha aktif yaşamaya başlar. Toplumun içerisinden kendisini dışlamaz ve her zaman özgüven duyar. Bu yüzden göğüs küçültme ameliyatını sizlerde ertelemeyin. Bütün sağlık sorunlarından kurtulmak için göğüs küçültme ameliyatını olabilirsiniz.

Göğüs Küçültme Ameliyatları Fiyatları

Göğüs küçültme fiyatları hakkında detaylı bilgi vermek doğru değildir. Göğüs küçültme ameliyat fiyatları klinik ve semte göre değişmektedir. Kişinin yaptıracağı ameliyat yöntemi ile alakalı olarak fiyatlar her zaman değişiklik gösterir. Göğüs küçültme ameliyatları kişinin sağlık sorunlarını düşünürsek çok da önemsenmemesi gereken bir konudur. Çünkü sağlığınıza kavuşmanız için ödeyeceğiniz bedel önemli olmamalı. Göğüs küçültme ameliyatı fiyatları hakkında kesin bilgi vermek olmaz. En iyi göğüs küçültme fiyatları hakkında bilgi almak istiyorsanız iyi bir doktor ve klinik ile yüz yüze görüşmeniz gerekmektedir. Sizin için hangi ameliyatı uygun olduğunu belirleyerek, hangi cerrahi girişim ile ameliyat yapılacağını belirterek detaylı fiyat bilgilendirmesi alabilirsiniz. Büyük göğüsler insan sağlığına vermiş olduğu birçok hastalık vardır. Bütün bunlardan kurtulmaları göğüs küçültme ameliyatları ile mümkündür. Bu yüzden kesinlikle fiyat bilgisine takılmadan ameliyatını yaptırmalısınız. Çünkü sağlığınızı bu ameliyat sayesinde geri kazanabilirsiniz.