Göğüs Küçültme Fiyatları

Göğüs Küçültme Fiyatları : Bazı kadınlar göğüslerinin küçük olmasından şikayetçi iken bazları büyük olmasından rahatsızdır. Büyük göğüslü olmak aslında birçok dezavantajı beraberinde getiren bir sorundur.

Büyük Göğüslü Olmanın Olumsuz Yanları Nelerdir?

Büyük göğüsler, estetik açıdan rahatsız edicidir. Duruş açısından olumsuz bir durum ortaya koyar. Ayrıca kıyafet seçerken de sorun oluşturur. Çünkü birçok kadın istedikleri kıyafeti göğüs ölçüleri yüzünden giyinemez. Sırt ağrıları meydana getirir. Bu sebeple gün içinde birçok hareketin yapılması engellenir. Kişi, durmadan rahatsızlık hissi ile baş başa kalır. Bu ağrılar bazen de boyun ve omuzlarda da ağrı oluşmasına sebep olur. Fiziksel açıdan rahatsızlıklar oluşur. İstenilen hareketler yapılamayarak hareket kabiliyetinde kısıtlamalar meydana gelir. Sutyen askısı durmadan omuzlara baskı yapar. Omuzda iz oluşur ve çukurluk meydana gelir.

Göğüsler Neden Aşırı Büyür?
Göğüsler, meme dokusundan kaynaklı olarak büyür. Meme dokusu ise ailesel sebeplerle büyük olabilir. Fakat bunun yanı sıra; doğuma bağlı olarak büyüme meydana gelir. Doğumda ve sonrasında emzirme kaynaklı olarak memeler büyür ve sarkar. Göğüs büyümesinin birçok rahatsız edici sonucu vardır. Bunlardan bir tanesi de iki göğsün farklı büyüklüklerde olmasıdır. Dışarıdan bakıldığında bile rahatlıkla fark edilen bu durum asimetrik görünüm meydana getirir.

Meme Küçültme Ameliyatı Neden Yapılır?
Meme küçültme ameliyatı iki amaçla yapılır. Birincisi; estetik, ikincisi ise sağlık açısından istenilen sonucun elde edilmesidir. Özellikle asimetrik göğüslerde doğru tekniklerle ameliyat sağlanması görünümün güzelleşmesi için gereklidir. Meme küçültme amacında mümkün olan en iyi şekilde az iz bırakmak hedeflenir. Hastanın yeniden bebeğini emzirebilmesi için her doktorun farklı tekniği vardır.

Meme Küçültme Ameliyatından Sonra Emzirme Nasıl Olur?
Yeni doğan bebeğe sahip anneler için emzirme oldukça önemlidir. Ameliyat sürecinin emzirmeye herhangi bir zararı olup olmadığı merak edilir. Bu konuya cevap vermeden önce kullanılan meme küçültme tekniğinin ne olduğunun bilinmesi gerekir. Kullanılan teknik ise; memenin büyüklüğüne, hastanın yaşına, meme başının konumuna ve tekrar çocuk istenip istenmediğine göre değişiklik gösterir. Emzirme fonksiyonun korunması belirli bir küçültme oranına kadar mümkündür. Fakat, aşırı büyük memelerde emzirme fonksiyonu kaybedilebilir. Tabi bu durum hastaya ameliyat öncesinde söylenir. Hasta kabul ederse ameliyata başlanır. Ameliyat riskli olduğu için mutlaka hasta ile gerekli görüşmeler yapılır.

Meme Küçültme Ameliyatı Herhangi bir İz Bırakır mı?
Meme küçültme ameliyatında iz kalması muhtemeldir. Ancak izlerin şekli, büyüklüğü ve yeri kullanılan küçültme teknikleri doğrultusunda değişir. Genellikle meme başında ve etrafında ameliyat tekniğini belli eden izler kalır. Bu izler T, L ya da I harfine benzetilebilir. Meme başı halkasında ameliyat yapıldığı çok fazla belli olmaz. Ayrıca meme altındaki izler de görünmediği için belli olmaz. Memenin şekli ne kadar güzel olursa izler de o kadar az görünür. Hekiminiz ile yapılan estetiğin tekniğini ve kullanılan teknolojinin ne olduğunu konuşmanız daha sağlıklı bir sonuç almanızı sağlar. göğüs küçültme fiyatları hakkında önceden bilgi alınarak operasyon onayı verilebilir.

Meme Küçültme Ameliyatının Sağlığa Zararı Var mıdır?
Halk arasında en merak edilen sorulardan bir tanesi de meme küçültme ameliyatının olumsuz sonuçlar doğurup doğurmayacağıdır. Özellikle halk arasında bu ameliyatın kansere sebebiyet verdiğine dair bir düşünce vardır. Meme küçültme ameliyatı sağlığa zararlı bir uygulama değildir. Aksine faydalıdır. Ancak, ailesinde göğüs kanseri olan kadınların daha dikkatli olması gerekir. Bu nedenle göğüs küçültme ameliyatı olmadan önce 40 yaşın üzerindeki kadınlar mutlaka gereken kontrolleri yaptırmalıdır. Ayrıca, ameliyattan sonra alınan meme dokusu incelenmeye alınmalıdır. Bu sayede herhangi bir sıkıntılı durum olup olmadığı kontrol edilmiş olur. Göğüs küçültme fiyatları uygunluğu nedeni ile birçok bütçeye uygundur.

Meme Küçültme Ameliyatından Sonra İyileşme Süresi Kaç Gündür?
Meme küçültme ameliyatından sonra hasta 1 gün sonra evine gönderilir. Ameliyat bölgesindeki sıvılar çekilir. Bölgeye pansuman yapılır. Arından hastaya sporcu sutyeni takılır. Hasta ameliyattan sonra 1. ve 2. haftalarda kontrol edilir. Dikişler ikinci haftada alınır. Ardından hastaya izlerin giderilmesi için tedavi başlar. Hasta taburcu olduktan 4 gün sonra duş alabilir. Evde bir hafta istirahat edilir. 1 hafta sonra hasta yeniden işe başlayabilir. Ameliyattan sonra ağrı meydana gelebilir. Fakat bu ağrı, dayanılmayacak düzeyde değildir. Zaten hastaya ağrı kesici verilir. Ayrıca buz uygulanarak ağrıların hafifletilmesi sağlanır. Bazı hastalarda ameliyattan sonra 6-12 ay boyunca yanma ya da hafif sızlama hissi yaşanabilir.

Ameliyattan Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?
Ameliyat olan kişiler 3 gün boyunca yatmalıdır. Mecbur kalmadıkça yataktan kalkmamalıdır. Hastaya doktorun önerdiği ilaçlar düzenli olarak verilmelidir. Hasta, pansumanlarını yaptırmayı ihmal etmemelidir. Bunun yanı sıra, doktorun önerdiği süre boyunca ağır yük kaldırılmamalıdır. Hasta kolunu zorlamamalıdır. Doktorun önerdiği sutyen takılmalıdır. Bu sutyen ağrıyı hafifletir ve göğüsleri düzeltir. Hasta eğer sigara kullanıyorsa ameliyattan sonra birkaç ay içmemelidir. Sigara, yaraların iyileşme sürecini yavaşlatır. Ayrıca küçük damarlarda daralma meydana getirir. Bu durum ise dokulara ve hücrelere zarar verir. Dikişler açılabilir, açılan dikişler iltihaplara sebep olabilir. Göğüs küçültme fiyatları hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.

Meme Küçültme Ameliyatının Riski Var mıdır?
Tüm ameliyatlarda risk söz konusudur. Meme küçültme ameliyatında ise; kanama, hematom, kan kaybı gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Çünkü göğüsten meme dokusu çıkartılır. Çıkartılan meme dokusu kan kaybına sebebiyet verebilir. Bu durumun önüne geçmek için hastanın ameliyattan önceki kan değerleri kontrol edilir. Eğer kan değerleri normal sınırda değilse ameliyat yapılmaz. Bazen de yaralar geç iyileşebilir. Bu durum daha çok şeker hastalarında, sigara kullananlarda ve ailesinde kötü iz gelişimi yatkın kişilerde ortaya çıkar. Bu gibi durumlarda hastaya farklı özel tedaviler uygulanır.
Bazı durumlarda hastanın süt kanalları tamamen kesilebilir. Bu durumda hasta bir daha bebek emziremez. Tabi ki bu durum doktor kontrolünde ve hasta onayı ile birlikte yapılır. Göğüs küçültme ameliyatı, yağ dokusunda çeşitli belirtilere sebep olabilir. Yağ dokusunun parçalanma ya da erime gibi sorunları olabilir. Bu durum bazen akıntı ile kendini belli eder. Bu durumda derhal doktor ile görüşülmelidir. Her ameliyattan sonra az da olsa sızı ya da acı meydana gelebilir. Bu durum doğaldır. Aşırı olduğu takdirde doktora kontrole gidilmelidir. Son risk ise meme başının kaybedilmesidir. Bu durum genellikle aşırı büyük ve sarkık göğüslerde meydana gelir. Meme başının korunarak uygulandığı ameliyat yönteminde bu durum yaşanabilir. Hastaya böyle bir riskin olduğu anlatılır. Ameliyattan sonra kaybedilen bölgeye yama ya da dövme yapılabilir. Bu sayede meme başının görsel açıdan normal gibi görünmesi sağlanır. Göğüs küçültme fiyatları hakkında detaylı bilgiye merkezimizden ulaşabilirsiniz.

Meme Küçültme Ameliyatı Fiyatları Nasıldır?
Meme küçültme ameliyatı yaptırmayı düşünen insanlar göğüs küçültme fiyatları konusunda belirsizlik yaşamaktadır. Zorlu ve risklerin yüksek olduğu bir ameliyat olan küçültme ameliyatında çeşitli teknikler vardır. Kullanılan teknikler; yaşa, göğüs büyüklüğüne ve göğüs şekline göre değişiklik gösterir. Kullanılan teknikler doğrultusunda ameliyat ücreti de değişiklik gösterir. Ameliyattan önce doktorunuz ile görüşmeniz, hangi tekniğin kullanılacağını bilmeniz gerekir. Ayrıca tüm ameliyat sürecini, ameliyattan sonrasını ve ilgili riskleri öğrendikten sonra ameliyattan önce kâğıt imzalamanız gerekir. Her doktorun yöntemi, tekniği ve fiyatı değişiklik gösterebilir. Merkezimiz ile görüşerek en kesin ücret bilgisini öğrenebilirsiniz.