Burun Estetiği Nasıl Yapılır?

18 Nisan 20230

Burun Estetiği Nasıl Yapılır? Burun şeklini düzeltmek ve daha rahat bir nefes alış verişi sağlamak için burun estetiği yapılmaktadır. Burun estetiği gelişmiş teknoloji cihazları ile daha sağlıklı şekilde tamamlanmaktadır. Aynı zamanda burnun şeklini düzelterek yüze göre ölçülendirmektedir.

Burun estetiği için ilk olarak burnun tüm açılardan görselleri çekilmektedir. Ardından hasta ameliyata alınmaktadır. Son olarak ameliyat süreci başlamaktadır. Ameliyat sonrasında burun kanallarına tampon yerleştirilmektedir. Bu tamponlar burnun şeklini koruyarak yoğun kanamayı da önlemektedir.

Burun Estetiği Ameliyatı Süreci Nasıl İlerler?

Burun ameliyatı sağlıklı bir burun yapısı oluşturmak isteyenler tarafından tercih edilmektedir. Kapalı olan burun kanallarının açılması ve burunda oluşan eğriliğin giderilmesi için uygulanmaktadır. Aynı zamanda burun içerisindeki fazlalık dokunun alınmasına yardımcı olur.

Hasta ameliyata hazırlanarak gerekli bilgiler ameliyat öncesinde paylaşılmaktadır. Gerekli önlemler alınmakta ve hastanın tıbbi geçmişi araştırılmaktadır. Son olarak hastaya genel ya da lokal anestezi uygulanarak operasyona başlanmaktadır. Ameliyat sonunda burun sarılmakta ve tamponlar yerleştirilmektedir.

Kimlere Burun Estetiği Yapılmaktadır?

Burun estetiği, burnunun görünümünden şikayetçi olan kişilere yapılmaktadır. Bunun yanında burun içerisinde kist oluşumu başlangıçlarında da burun ameliyatı uygulanmaktadır. Pek çok kişide görülen burun kemiği eğriliğinin giderilmesi adına en çok yapılan operasyonlardan biri olarak öne çıkmaktadır.

Burun estetiği yüze orantılı bir şekil verilerek tamamlanmaktadır. Aynı zamanda burun kanallarının tamamen açılmasını ve kişinin rahat nefes almasını da sağlamaktadır. Burun ameliyatı çeşitli pek çok rahatsızlık ve ilaç kullanımına bağlı nefes alma problemleri yaşayan kişilere önerilmektedir.

Burun Estetiği Sonunda Nelere Dikkat Edilmelidir?

Bu estetik operasyonu öncesi ve sonrası oldukça önemlidir. Kişilerin sağlık durumları hastanede kaldıkları süre boyunca takip edilmektedir. Bunun yanında tampon kullanımı ile yoğun burun kanaması da önlenmektedir. Üstelik burnun çevresinde oluşan şişkinlik ve ödemin giderilmesi adına hastaya soğuk kompleks yapılmaktadır.

Kişi daha çok sıvı ağırlıklı beslenmekte ve ağrı kesici almaktadır. Aynı zamanda ağır işlerden kaçınmaktadır. Varsa hastanın kullanmak zorunda olduğu ilaçlar en uygun şekilde verilmektedir. Kişi ilerleyen zamanlarda dikişlerini aldırarak tamponlarını çıkarttırmaktadır.

Burun Estetiği Ağrılı Bir Operasyon mudur?

Burun estetiği incelikle yapılan operasyonlardan biri olarak bilinmektedir. Özellikle tamamen hastanın istediği şekle uygun bir prosedür uygulanmaktadır. Burun ameliyatı kişiye anestezi uygulanarak yapılmaktadır. Böylelikle kişi ameliyat sırasında ve sonrasında uzun bir süre herhangi bir ağrı hissetmemektedir.

Aynı zamanda burun içerisinde yerleştirilen silikonlar dikişleri korumaktadır. Dikiş ağrıları da bu şekilde en aza inmektedir. Hastaya verilen ağrı kesiciler sayesinde hasta kendisini daha iyi ve sağlıklı hissetmektedir. Üstelik birkaç gün içerisinde sosyal hayata geri dönmektedir.

Burun Estetiği Ameliyatı Ne Kadar Sürer?

Burun estetiği ameliyatlarında süre kişiye bağlı olarak değişmektedir. Özellikle estetik amaç için yaptıran kişilerin ameliyatları daha uzun sürebilmektedir. Burun şekillendirme işlemleri özenle tamamlanmaktadır. Bu nedenle uygulama adımları da ameliyat süresini uzatabilmektedir.

Yalnız burun estetiği ve beraberinde nefes alma problemlerinin giderilmesi işlemleri 4 saate kadar sürebilmektedir. Genel olarak burun ameliyatları 1,5 ila 4 saat aralığında değişmektedir. Ameliyat sırasında herhangi bir komplikasyonun oluşmaması için doktor özenle operasyona devam etmektedir.

Burun Estetiği Sonunda Tam İyileşme Ne Zaman Yaşanır?

Burun estetiği uygulamalarında iyileşme süreci de hastaların en merak ettiği sorulardan biri olarak sorulmaktadır. İyileşme tamamen hastanın ameliyat sonrasında kendisine iyi bakmasına bağlı değişmektedir.

İlaçların düzenli alınması ve dinlenme oranına uyulması ile hasta yaklaşık 1 hafta içerisinde toparlanma göstermektedir. Genellikle 7 ila 10 gün arasında bu süre değişmektedir. Tam iyileşme ve burnun oturması ise 1 ayı bulmaktadır.

Yorum Yazın

Dr. Tamer Şakrak Klinik olarak her zaman hastalarımızı estetik açıdan memnun etmeyi amaçlayıp bu doğrultuda devam ediyor.

Hemen Bilgi Alın
bt_bb_section_top_section_coverage_image